Websites en video producties zijn altijd als 2 aparte zaken behandeld. Ofwel maakte u een site, ofwel doe je een upload van je filmpje naar Youtube. Echter, men blijft bijna nooit langer dan 2 minuten op een bepaalde website. Dat is vooral omdat de vele content niet gelezen wordt. Het is te veel. De oplossing is een bedrijfsfilm in verschillende kleine delen opgedeeld. Zo wordt de inhoud structureel en heeft men een mooi overzicht. Meer video’s impliceert ook dat men meer kans heeft om gevonden te worden op het net. Plaats een aantal regels voor de video en u zal versteld staan van het aantal bezoekers dat de video effectief bekijkt. De video moet wel relevant zijn en zoals reeds gezegd mag deze niet langer duren dan 2 minuten. Daar heeft niemand vandaag de dag helaas nog de tijd voor. Zo’n video verhoogt ook de tijdsduur dat mensen op jouw website vertoeven. Met de vele tablets tegenwoordig zijn video’s zeer populair bij de nieuwe generatie. Je kan ook een bedrijfsfilm laten maken om klanten aan het woord te laten en zo jouw diensten en service te tonen met een videoproductie. Dat is een moderne vorm van artificiële, online mond aan mond reclame. Maak hierbij ook gebruik van een call to action button, bijvoorbeeld op het einde van de video. Wij voorzien een grondige analyse vooraf en houden de pre-productie voor onze rekening. Nadien gaan we uiteraard over tot het effectieve filmen en de post-productie achteraf die wat effecten bevat voor de afwerking. Zo hebt u een perfect resultaat. |
http://2film.be/bedrijfsfilm/ |