Niet iedereen heeft de financiële middelen om een fysieke winkel te starten. Wanneer je een winkel wilt starten zul je in eerste instantie een relatief groot startkapitaal nodig. Je hebt onder meer huurkosten, inkoopkosten, personeelskosten en reclamekosten. Als je een webshop start, hoef je in principe niet zoveel kosten te maken. In het begin kun je bijna alles zelf wel doen. In de meeste gevallen zul je wel de webshop door een gespecialiseerd bedrijf moeten laten maken. Het bekend maken van je webshopNet als bij de meeste winkels, is het belangrijk dat je je professionele website bekend wordt onder je doelgroep. Je kunt dit doen door te adverteren op de radio of in de krant. Dat is kostbaar. In feite is goed vindbaar zijn in Google het best. De meeste mensen maken gebruik van Google, wanneer ze op zoek zijn naar een bepaald product. Als jij tassen verkoopt op je webshop, dan is het interessant wanneer je goed scoort op het zoekwoord tassen. Hoe beter je scoort met het zoekwoord tassen in Google, hoe meer bezoekers op je website komen die op zoek zijn naar tassen. Door middel van Google optimalisatie krijg je meer bezoekers op je webshop. Hierdoor wordt je kans op een verkoop vergroot. Dus naast het webwinkel ontwerpen, is het ook belangrijk dat je website goed vindbaar is. |
http://www.online-marketingmachine.nl |