Tele2 klantenservice helpdesk

De klantenservice van Tele2 wilt u graag helpen met al uw vragen en problemen betreffende hun producten. Wanneer er problemen zijn met uw telefoon, kan dit erg vervelend zijn. Onbereikbaar zijn in dit sociale tijdperk is voor velen een erg onprettige en bovenal onpraktisch ervaring. Daarom is het belangrijk dat een klantenservice wel altijd goed bereikbaar is. Gelukkig is Tele2 op veel manieren te bereiken. Uw vragen zijn op verschillende manieren te beantwoorden:

  • U kunt de klantenservice via de telefoon bereiken,
  • Ook kunt u op de site vaak al het antwoord op uw vragen vinden
  • Daarnaast is er een forum, waarin deelnemers van de community voor u klaar staan
  • De medewerkers van de Tele2 klantenservice zijn ook via de Live chat te bereiken
  • Tot slot kunt u natuurlijk altijd uw vragen stellen via de post.

Tele2 klantenservice geeft snel antwoord

Om snel tot een oplossing kunnen komen wanneer u de Tele2 klantenservice belt, zult u eerst naar een keuzemenu geleidt worden. Hier moet u aangeven of u belt voor een vraag of probleem over de door hen aangeboden diensten op het gebied van internet, tv, glasvezel, vaste telefonie of mobiele telefonie. Op de site kunt u ook snel tot een oplossing komen door te kiezen uit deze opties, of door gelijk een trefwoord in te tikken via de zoekbalk. Zo hoeft u geen tijd te verspillen voor een antwoord.

Storingen

Als u merkt dat u voor lange tijd geen smsjes of telefoontjes kan ontvangen, kunt u ook kijken op de site van Tele2 klantenservice. Daar wordt het namelijk vermeld als Tele2 last heeft van storingen. Zo weet u dat het niet aan uw mobiel ligt, maar aan het netwerk. Daarnaast worden op de site van de Tele2 klantenservice ook tips gegeven over wat te doen bij storingen.

 

http://deklantenservice.nl/bedrijven/tele2-klantenservice/