Volg nu de opleiding tot nagelstyliste!

Wil jij binnenkort graag beginnen aan de leuke opleiding tot nagelstyliste en deel gaan nemen aan de beautywereld? Dan ben je hier op de juiste plek terecht gekomen. Op de website van deze organisatie kun jij alles vinden over hoe je door hen wordt opgeleid tot een van de takken in schoonheidsspecialiste. Neem daarom snel een kijkje op de website om erachter te komen of deze opleiding tot nagelstyliste aan jouw behoeften kan voldoen. Heb je meer informatie nodig, of wil je graag met iemand erover spreken? Neem dan zeker nu snel contact op via het nummer wat je op de website kan vinden.

Details

Een opleiding tot nagelstyliste kun je makkelijk en vrij snel via deze organisatie doen. Je kunt alle lesstof al binnen 17 weken ophalen, waarbij je maar 1 dag in de week op locatie moet komen. Je kunt ervoor kiezen om de lessen lekker vroeg in de avond te volgen of juist ‘s avonds wat later te volgen. Zo is de opleiding tot nagelstyliste ook toegankelijk voor iedereen die het graag wilt volgen! Wil jij meer informatie over de planning en de kosten hiervan? Vraag dan een brochure aan via de website van deze organisatie of neem telefonisch contact op.

Inhoud

Als jij begint met de opleiding tot nagelstyliste zal jij veel verschillende vakken tegen gaan komen. Denk bijvoorbeeld aan het vak anatomie en pathologie hygiëne en aanbrengen Polish kleur en french. Hiernaast zal je ook praktijkgerichte vakken krijgen waar je kan gaan oefenen met alles wat nagelstylisten zullen doen in hun werk. Zo ben je na de opleiding tot nagelstyliste klaar voor de beautywereld! Klinkt deze opleiding tot nagelstyliste leuk om te doen? Neem dan zeker nu snel contact op met dit bedrijf om meer informatie op te vragen. Dit kan zowel per email als telefonisch gedaan worden.



Ben jij geschikt voor de bruisende functie van medewerker klantenservice?

Als functie medewerker klantenservice of service desk dien je stevig in je schoenen te staan. Je krijgt met klanten te maken die veel vragen, problemen of klachten hebben. Een medewerker van de service desk krijgt deze informatie vaak per telefoon, maar ook steeds vaker kun je dit regelen via een chat, e-mail of social media. Als je een goede babbel hebt en goed kunt luisteren is dat mooi meegenomen, maar je dient ook vaardig te zijn op de computer, zodat je alle communicatiekanalen kunt bedienen.

Situatieschets bedrijf

Het kan zijn dat je bij een bedrijf start dat pas net een afdeling klantenservice heeft ingericht, maar het kan ook zijn dat een bedrijf zo sterk groeit, dat ze de klantenservice professioneler willen inrichten. Iemand die dan zo af en toe eens telefoontjes en e-mails beantwoordde, wordt nu vervangen door een aparte afdeling en een aparte plek in het bedrijfspand. Vaak zitten de medewerkers van de klantenservice dicht bij elkaar, zodat ze elkaar kunnen helpen als iets onduidelijk of nieuw is. Het kan zelfs zijn dat je bij een internationale klantenservice terecht komt, waar meerdere talen gesproken worden. Denk aan een call center voor een groot merk. Dat merk wil niet in elke stad en in elk land een werkplek voor een medewerker klantenservice inrichten, zij doen dat centraal. Opleiding en feedback kan dan centraal georganiseerd worden voor al je collega’s van de klantenservice.

Doorgroeimogelijkheden

Wie vanaf het begin af aan ervaring opdoet bij de klantenservice en uitblinkt in het begeleiden van collega’s, kan bij de groei van de afdeling wel eens de uitdaging krijgen om leiding te geven aan het team van helpdesk medewerkers. Dat is een mooie kans om je best te doen en wellicht nog wat langer door te studeren.

X