VoIP reseller worden

In een markt waarin veel aanbieders actief zijn is het des te belangrijker om u met uw onderneming te onderscheiden, zodat u daardoor duidelijker in de picture van uw potentiële klanten komt. In de IT- en telecombranche is dat niet anders. Door ervoor te kiezen om VoIP (Voice over IP) in uw dienstenpakket op te nemen zou dat onderscheidende karakter in uw eigen markt een zeer positieve impuls kunnen krijgen. Om met VoIP van start te kunnen gaan is het mogelijk om verschillende wegen te bewandelen. U kunt er natuurlijk voor kiezen om zelf alle benodigde hardware hiervoor aan te schaffen en tijd te steken in de ontwikkeling van het softwarematige deel van deze telecomoplossing. Bij elkaar opgeteld wordt dat dan wel een behoorlijk kostbare en tijdrovende klus. Wilt u echter snel van start kunnen gaan, zonder dat u daar veel geld en energie aan kwijt bent, dan doet u er beter aan om een VoIP reseller te worden.

VoIP reseller worden zonder specialistische kennis

Telador is in dat kader graag uw betrouwbare partner en geeft u de mogelijkheid om een VoIP reseller te worden. Het bedrijf heeft namelijk de volledige VoIP- infrastructuur al voor u klaar staan, zodat u er meteen mee aan de slag kunt gaan en u dus eigenlijk alleen nog maar energie hoeft te steken in de verkoop van VoIP- oplossingen. Dat verkopen wordt u overigens extra makkelijk gemaakt omdat er sprake is van een zogenoemde white label. Dit betekent dat u uw logo en huisstijl aan het VoIP-platform van Telador kunt koppelen, zodat uw klanten uw vertrouwde naam continue in beeld houden en daardoor de indruk krijgen dat niet Telador, maar u verantwoordelijk bent voor het vlekkeloos functioneren van hun VoIP- systeem. Tot op zekere hoogte hebben ze daarin gelijk, want door VoIP reseller te worden kunt u via een intuïtief online dashboard razendsnel zelf de verschillende VoIP-verbindingen voor uw klanten realiseren. Voor de rest neemt Telador echter al uw technische zorgen over en kunt u er dankzij hun altijd up-to-date back-ups gegarandeerd op vertrouwen dat eventuele storingen tot het absolute minimum zullen worden beperkt, zodat u voor langere periodes uiterst tevreden VoIP-klanten blijft houden.