Laat zien waar u voor staat met gevelreclame

Zichtbaarheid is de reden om te kiezen voor gevelreclame. Bovendien kunt u op die manier laten zien waar uw bedrijf voor staat. Het is belangrijk om daarbij rekening te houden met de uitstraling van het pand en de omgeving. De mogelijkheden zijn eindeloos, dus ook voor uw pand is er een passende reclame.

Voordelen van gevelreclame

Veel mensen passeren dagelijks uw pand of brengen er een bezoek. Tijdelijke reclame op de gevel is dan een laagdrempelige manier om bijvoorbeeld acties te promoten. Met het logo van uw winkel op de gevel onderscheidt u zich in een drukke winkelstraat. Tegelijkertijd kunt u het ook gebruiken om meer privacy in uw pand te creëren. Deze vorm van reclame kent veel toepassingsmogelijkheden. Van belettering op de ramen tot grote lichtbakken. Ook in lettertype kunt u variëren. Daarmee beschikt u over eindeloos veel opties.

Met en zonder gevelverlichting

U kunt kiezen voor onverlichte reclame op uw pand, maar u kunt uw gevel ’s avonds ook verlichten. Zo valt uw pand ook in het donker op. Hier zijn verschillende technieken voor. Van oudsher wordt er gebruik gemaakt van neon verlichting. Tegenwoordig bestaat lichtreclame steeds vaker uit LED-verlichting. Deze verlichting is energiezuinig. Het is dus niet alleen gunstig in prijs, maar past ook in het concept van duurzaam ondernemen. LED-verlichting kan in verschillende kleuren toegepast worden. Lichtbakken zijn ook nog steeds een veelgebruikte vorm van lichtreclame. Deze kunnen met LED-lampen verlicht worden of met tl-buizen. Wat voor gevelverlichting of -reclame u ook kiest, u toont zich, in uw eigen stijl, dag en nacht aan het publiek. Het is daarmee een goedkope manier van reclame maken.

Houdt u er tenslotte rekening mee dat u wellicht een vergunning nodig heeft voor het plaatsen van reclame op de gevel, omdat dit het aanzicht van uw pand verandert. Informeer hiernaar bij uw gemeente.