De voordelen van een inbound callcenter

Een persoonlijke telefoniste, een vertrouwde stem aan de lijn en nooit meer last van inkomende oproepen zijn voor een ondernemer van optimaal belang. Dit zijn de punten die worden overgenomen als je inkomende oproepen uitbesteed aan een extern bedrijf. Als ondernemer komt het regelmatig voor dat je een klant moet bezoeken en op het moment dat je bij de klant bent gaat de telefoon weer over, maar op dit moment is het ongepast en onbeleefd om de telefoon op te nemen. De afspraak is immers al vijf keer verplaatst door tussentijdse noodgevallen die bij het bedrijf afspeelde. 

Het inschakelen van een telefoonservice is een ideale mogelijkheid, zij zorgen voor de dagelijkse telefoonopname. De inkomende oproepen worden op een professionele wijze beantwoordt in het geval als je te telefoon niet kan opnemen. De mogelijkheid is er om zelf te kiezen welke oproepen je wel of niet opneemt, de oproepen die niet worden beantwoordt kan je doorschakelen naar het ingeschakelde bedrijf. Ieder inkomende oproep wordt dus beantwoordt. Een persoonlijke telefoniste die over de kennis beschikt die door het bedrijf is gegeven bouwt een relatie met de klant op. De klanten herkennen de stem en vertrouwen is de basis van een toename in de conversie.

Een telefoonservice die verantwoordelijk is voor de telefoonopname biedt verschillende pakketten aan die je maandelijks kan aanpassen. Een bedrijf dat actief is in de kerstpakketten branche krijgt in de zomermaanden meer inkomende oproepen dan in de maand Januari, voor een bedrijf is het dus gunstig als de pakketten maandelijks aangepast kunnen worden. De telefoon wordt uitbesteedt maar het is belangrijk om te weten waar de gesprekken over gingen, om op de hoogte te blijven maakt de telefoniste een gesprek en speelt dat door naar de ondernemer of accountmanager. Bij het inschakelen van een inbound callcenter heb je op ieder moment de keuze of je telefoon opneemt of doorschakelt.

https://www.bizziphone.com